lauantai 8. helmikuuta 2014

Känniä ja vittumitenpaskafiilisvoikaanolla-ahdistuskohtaus

Ystäväni kertoi tänään (eilen), että hänellä oli käynyt flaksi noissa aikaisemmin mainituissa bailuissa jonkun tytön kanssa, josta hän ilmeisesti pitää. Sanomattakin on selvää, että masennuin täysin tuollaisesta. Tunsin syyllisyyttä siitä, että en osannut olla iloinen toisen onnistumisista, vaan vertasin suoraan hänen tilannettaan omaani. Minä en koskaan tule olemaan tuollainen, jota naiset ihailevat (hänen ei itse tarvinnut tehdä edes aloitetta). Halusin tappaa itseni, vetää ranteet auki suihkussa, hypätä alas parvekkeelta, hirttää itseni kattolamppuun ja kaikkea mahdollista. En ikinä tule olemaan samassa tilanteessa.

Ystäväni saivat kuitenkin rauhoitettua masennuskohtaustani sen verran, että pystyin funktioimaan jotenkin normaalisti, joten päätin tuon kohtauksen päätteeksi (sen jälkeen, kun olin kertonut jotain menneisyydestäni ensimmäistä kertaa), että vedettäisiin kännit. Jotenkin (jälleen) kuvittelin, että humalassa en tuntisi samalla tavalla, että saisin baariin mennessäni seuraa käden käänteessä, mutta tuota ei tietenkään tapahtunut. Kalsarikännien jälkeen suuntasimme siis läheiseen pubiin, mutta palasin kämpille tuloksetta.


En tajua, mikä minua oikein ahdistaa siinä, että toiset kertovat seksuaalisista kokemuksistaan. Haluaisin pystyä olemaan neutraali, mutta en pysty. Jotenkin se, etten ole edes suudellut ketään nostaa kynnyksen taivaisiin, että toiset harrastavat seksiä samalla kun itse olen ihan alkeistasolla kaikessa mahdollisessa naisiin liittyvässä. En usko, että tuohon tulee koskaan muutosta. Toisaalta, eihän ystävänikään aktiivisesti yrittänyt mitään, vaan vastapuoli teki kaiken tarvittavan. Toisaalta, hän onkin paljon miellyttävämpi ulkonäöllisesti. Vihaan itseäni.

Edelleen tunnen, että mikään ei tule koskaan muuttumaan, että olen aina vain samassa tilanteessa itseni kanssa. Itseluottamukseni puute tekee kaikesta astetta pahemman. Miten uskallan lähestyä ketään? En uskalla edes koskea toisia ihmisiä. Mikä vittu minua vaivaa?

Pelkään, että joku kerta teen jotain peruuttamatonta, kun olen yhtä maissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti